Splošni pogoji spletne trgovine - Vinakoper
Show menu

Splošni pogoji spletne trgovine

Down to content

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

S pogoji poslovanja so definirana pravila pri nakupovanju preko »spletne vinoteke« (v nadaljevanju: spletna trgovina). Pogoji poslovanja obravnavajo tudi pravice uporabnika oziroma kupca ter poslovni odnos med njim in trgovino kot ponudnikom oz. prodajalcem. Vse informacije, objavljene na tej spletni strani, so splošne informativne narave in ne predstavljajo pravnega nasveta ali kakršnekoli druge storitve. Trudili se bomo, da bodo vsi podatki in informacije, objavljeni na spletni strani http://www.vinakoper.si/si/spletna-vinoteka točni in ažurni, vendar ne odgovarjamo za morebitne napake pri delovanju spletne strani ali za zamudo pri ažuriranju informacij. Splošni pogoji poslovanja spletnih strani http://www.vinakoper.si/si/spletna-vinoteka so usklajeni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e- poslovanje.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja na spletni strani http://www.vinakoper.si/si/spletna-vinoteka ter se z njimi strinja.

Identiteta ponudnika

Podjetje Vinakoper, d.o.o. Koper je vpisano v sodni register v Kopru. Številka registrskega vložka je: 1/1175/00 ter je zavezanec za DDV in je registriran tudi za prodajo po internetu.

Bistvene značilnosti blaga

So opisane pri vsakem konkretnem izdelku v spletni trgovini.

Dostopnost izdelkov

Vsak izdelek, ki je v ponudbi v naši spletni trgovini in je na zalogi, bo odposlan/odpremljen v največ 2 delovnih dneh. Če gre za izdelek, naročen po meri, ali v primeru višje sile, bomo kupca o predvidoma daljšem roku pravočasno obvestili po e-pošti.

Vse pošiljke so zavarovane in Vam v primeru poškodovanja pošiljke, le to zamenjamo z novo ali vrnemo vaš denar.

Cena poštnine je izračunana na podlagi teže pošiljke in je izpisana ob vnosu podatkov kupca. Poštnino zaračunavamo sledečem ceniku >>.

Če naslovnik ob poskusu dostave ni dosegljiv, se mu pusti pisno obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke.

Za izgubo ali poškodbe pošiljke odgovarja prevoznik - Pošta Slovenije. Kupec mora o poškodbi ali izgubi pošiljke obvestiti prevoznika ali ponudnika.

Izdelki v spletni prodajalni so dostopni samo fizičnim osebam.

Blago je mogoče naročiti v slovenskem, angleškem, nemškem in italijanskem jeziku.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina si pridružuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da je pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne.

Cene

Vse cene na spletni strani so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Znižana cena je znižana redna cena, ki velja za določen ali nedoločen čas. Vse cene navedene na www.vinakoper.si so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Cena izpisana ob koncu posameznega naročila je sestavljena iz stroška nakupa blaga, stroškov pošiljanja in morebitnih stroškov plačila. Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku oddaje naročila. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Zaradi narave poslovanja si ponudnik prizadeva podatke o izdelkih spreminjati in ažurirati hitro in pogosto. Kljub prizadevanju pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov v spletni trgovini vinakoper.si, se lahko zgodi, da je podatek v opisu napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se podatek spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil dostop do nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možno rešitev.

Slike izdelkov so simbolične in ni nujno, da odražajo v celoti dejansko stanje izdelka.

Način plačila

Ponudnik zagotavlja naslednji načini plačila:

plačilo s kreditno kartico ob oddaji naročila; naročeno vino lahko kupec varno plača z bančno kartico. Ponudnik sprejema sledeča plačilna sredstva: Visa, Mastercard, in Maestro.

Spletni ceni izdelka se prišteje še stroške dostave. V stroške dostave je zajeto pakiranje, poštnina in transport. Poštnina je obračunana pred potrditvijo naročila.

Naročilo

Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej viden znesek. Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, klikne na gumb KOŠARICA, kjer se mu prikaže izbirno okno »uredi košarico« ter tam izbere gumb » X «.

Če želi kupec z nakupom nadaljevati (želi kupiti izdelke), klikne na gumb »SPLETNA VINOTEKA«. Ko kupec izbere vse želene izdelke klikne gumb »NA BLAGAJNO«.

Na tej točki se uporabnik registrira, kar ga vodi do drugega koraka kjer lahko pregleda in potrdi naročilo. Ko kupec enkrat potrdi naročilo (klik na gumb »oddaj naročilo«), sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

Po oddaji naročila kupec prejme e-obvestilo, da je njegovo naročilo sprejeto in v obdelavi.

Kupec odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

Ob dostavi naročila kupec prejme pogodbo (račun), ki ga mora zadržati. Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa. Kupec lahko zahteva ponovni izpis pogodbe (računa) tako, da zaprosi zanj na naslov: spletnaprodaja@vinakoper.si. Kupcu bomo pogodbo (račun) ponovno poslali na želen naslov (e-naslov ali klasični poštni naslov).

Dostava

Rok dostave naročenega blaga za področje Slovenije je načeloma 2-3 delovne dni.

Naročeno blago bo dostavljeno s storitvijo Pošte Slovenije. Cenik>>

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali ponudniku.

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po svojih najboljših močeh trudimo izpolniti pričakovanja kupcev. Če pa bi navkljub temu prišlo do pritožb, reklamacij, prosimo, da jih kupec pisno posreduje na e-naslov spletna.trgovina@vinakoper.si .

Vse morebitne reklamacije (in spore) si bomo prizadevali rešiti sporazumno, postopek obravnave pritožbe pa je zaupen.

Pravica do odstopa

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e- naslov spletna.trgovina@vinakoper.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, razen če je prejel uničeno ali pokvarjeno blago. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se nakaže na transakcijski ( osebni ) račun kupca, ki ga sporoči v obvestilu o vračilu blaga.

Blago se vrne ponudniku na lastne stroške ( razen v primeru, ko je kupec prejel uničeno ali pokvarjeno blago) na naslov podjetja: Šmarska cesta 1, 6000 Koper, Slovenija.

Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje drugo nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe, po e pošti spletna.trgovina@vinakoper.si .


Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine Vinakoper je varno. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Visa, MasterCard in Maestro). Varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami zagotavlja vmesnik Nestpay, ki posreduje informacije banki. Vinakoper ne shranjuje osebnih in plačilnih podatkih na strežnik. Vinakoper ima z izvajalcem spletnih plačil sklenjeno pogodbo za namen izvajanja storitev plačevanje preko spleta. Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL), za katerega skrbi izvajalec storitve. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter odgovarja za škodo nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Varnost osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za vodenje računov, ponudb in ostalo potrebno dokumentacijo.

Pritožbe in spori

Ponudnik si prizadeva vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in reševanja morebitnih sporov. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov. Uporabnik (kupec) lahko pritožbo odda na e-poštni naslov spletna.trgovina@vinakoper.si

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče, kjer je podjetje Vinakoper d.o.o., Koper registrirano. Podjetje Vinakoper d.o.o., Koper ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, skladno z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov.

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:


Spletna trgovina si pridružuje pravico do sprememb Splošnih pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila.

Želimo vam prijetne nakupe v naši spletni trgovini.

Vaš Vinakoper.

Pomembno

Izdajanje in dostava vina in žganih pijač se lahko izvede samo osebam, starejšim od 18 let. Zato mora biti kupec v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik odstopa od pogodbe. Kupec oz. uporabnik s strinjanjem s splošnimi pogoji potrjuje, da je starejši od 18 let. Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.

Spletna trgovina je namenjena samo fizičnim osebam.

Koper, dne 4.2.2021

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

»Vinakoper d.o.o, Koper v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15) obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/).